„Sylwester w Poznaniu najlepiej uczcić minutą ciszy” – hejterskie plakaty na poznańskich przystankach

Na ulicach Poznania można zauważyć plakaty, na których znalazły się komentarze dotyczące Sylwestra Miejskiego w Poznaniu. Co ciekawe, wydrukował i rozwiesił je organizator imprezy, czyli Estrada Poznańska. To część kampanii reklamującej tegoroczną edycję imprezy sylwestrowej.

Komentarze są autentyczne, takie, jakie pojawiły się na forach internetowych, w komentarzach pod artykułami czy w wiadomościach prywatnych do organizatorów.

Estrada Poznańska postanowiła wykorzystać je do kampanii promującej tegoroczną imprezę jednocześnie nawiązując do zjawiska hejtu w Internecie.

„Ludzie inaczej reagują na to, co piszą anonimowo, niż kiedy zetkną się z tym oko w oko. Co więcej, jako instytucja kultury chcemy pokazać, ze hejt w sieci jest problemem i nie należy go ignorować.”

Patrycjusz Tomaszewski, Estrada Poznańska

Plakaty można oglądać m.in. na przystankach tramwajowych i autobusowych, na nośnikach outdoorowych i w pojazdach komunikacji miejskiej.

To dopiero wstęp promocji Sylwestra Miejskiego. Na początku listopada rozpocznie się kolejny etap kampanii promującej imprezę, która obejmie m.in. ujawnienie nazwisk gwiazd, jakie pojawią się na scenie na Placu Wolności 31 grudnia 2019 roku.