W Starym Browarze sklepy notują nagły wzrost sprzedaży jednego rodzaju odzieży. Dlaczego?

W galerii Stary Browar w Poznaniu w ostatnich dwóch tygodniach zapanowała prawdziwa gorączka cekinowej odzieży. Sklepy odzieżowe notują niezwykły skok zainteresowania ubraniami zdobionymi cekinami, brokatem, złotem i srebrem. Ta zaskakująca tendencja szybko znalazła swoje wyjaśnienie.

Nagły wzrost zainteresowania

Sprzedawcy odzieży w galerii Stary Browar byli ze zdziwieniem przyjeli nagłym wzrostem popytu na odzież w cekiny. Początkowo nikt nie mógł zrozumieć, dlaczego odzież ozdobiona błyszczącymi elementami znika z półek w zawrotnym tempie.

Wyjaśnienie tajemnicy

Okazuje się, że wszystko ma swoje wyjaśnienie. To wynik wydarzenia, które galeria przygotowuje na wrzesień w parku należącym do Starego Browaru. Wydarzenie pod hasłem “ZABŁYŚNIJ!” ma na celu świętowanie zakończenia lata i zbliżających się 20. urodzin centrum handlowego. 8 września, w browarowym Parku, odbędzie się modowy piknik, który zachęca gości do błyszczącej stylizacji.

Modowy Piknik Starego Browaru

Nie ma drugiego takiego wydarzenia w Poznaniu. Odbędzie się ono na piknikowych kocach z nastrojowym oświetleniem, instagramową scenografią, tańcem pod sceną podczas koncertu na żywo i nagrodami-niespodziankami.

“To Wasze święto – święto naszych Klientów!” – czytamy na stronie wydarzenia. Wyjątkowe wydarzenie przyciągnęło uwagę wielu mieszkańców Poznania, którzy chętnie przyłączają się do wspólnego świętowania.

Wpływ na handel

Sklepy w Galerii Stary Browar szybko dostosowały się do nowej mody, zapełniając swoje półki odzieżą błyszczącą, żeby sprostać niespodziewanemu wzrostowi popytu. Zainteresowanie jest tak duże, że niektóre sklepy mają trudności z utrzymaniem odpowiednich zapasów.

Wyjątkowe wydarzenie, jakim jest modowy piknik Starego Browaru, zyskało sobie wielu zwolenników i wpłynęło na trendy modowe w mieście. Sklepy odzieżowe, klientki i klienci, wszyscy są zaangażowani w to błyszczące wydarzenie, które obiecuje być jednym z najjaśniejszych punktów poznańskiego lata. To kolejny dowód na to, jak kreatywne wydarzenia mogą wpływać na kulturę i styl życia społeczności lokalnej, a także na lokalną gospodarkę.