Przykicały i czekają na nowe domy – kultowe zające wielkanocne zawitały do Starego Browaru. Jak i kiedy je zdobyć?

Nigdy nie wiadomo kiedy, nigdy nie wiadomo w jakim kolorze, ale żeby je zdobyć, trzeba się śpieszyć. Wielkanocne zające już po raz 14. przykicały do Starego Browaru i to w aż czterech nowych kolorach! O tej pięknej, wiosennej tradycji i kolekcjach w domach nie tylko poznaniaków opowiedziała Marta Kabsch, PR Manager Starego Browaru.

 

Zbliża się wiosna, zbliża się Wielkanoc, to czas, gdy należy wypatrywać… zająca! I to zdecydowanie nie jednego, a całej gromady. Pojawiają się nagle, bez zapowiedzi i goszczą w różnych miejscach Poznania, choć najwięcej jest ich w centrum, w Starym Browarze. Wielkanocne zające to już tradycja, która pielęgnowana jest od 14. lat.

 

Jak wyjaśniła Marta Kabsch, PR Manager Starego Browaru, utrzymanie detali w tajemnicy nie jest takie proste, bo klienci pytają o zające już od stycznia. Centrum pozostaje jednak wierne tradycji i zawsze zaskakuje zarówno datą ich pojawienia się w danym roku jak i kolorem limitowanej edycji.

 

 

W tym roku zające „przykicały” w ostatni weekend. Poza tradycyjnymi, fioletowymi, w tym roku pojawiły się w aż czterech kolorach. W programie „Hej Poznań” Marta Kabsch wyjaśniła, że podjęto decyzję, by postawić na pastelowe odcienie – zgodnie z obecnymi trendami modowymi. Są więc do wyboru zające w odcieniu: niebieskim, różowym, zielonym i żółtym i wszystkie można już oglądać w Pasażu i Atrium Starego Browaru.

 

 

Podobnie jak w latach ubiegłych, sprzedaż będzie podzielona na etapy. Pierwszy rozpocznie się we wtorek, 15 marca, od sprzedaży tych tradycyjnych, fioletowych „uszaków”. Limitowane pastelowe edycje dostępne będą w kolejnych tygodniach: 26-centymetrowe uszaki pojawią się w sprzedaży 26 marca, 46-centymetrowe – 9 kwietnia. Zamówienie należy złożyć online, a odbiór możliwy jest stacjonarnie, w Starym Browarze.

 

Podczas rozmowy z Anią Drzazgą, Marta Kabsch podkreśliła, że lepiej nie zwlekać z zakupem. W ubiegłym roku figurki z edycji limitowanych wyprzedały się w zaledwie kilka minut.

 

 

Jak zauważyła, są klienci, którzy posiadają całe kolekcje starobrowarowych wielkanocnych zajączków i chętnie dzielą się ich zdjęciami, które Stary Browar uważnie przegląda, ciesząc się, że „uszaki” znalazły nowy dom. Część z nich gości nie tylko w różnych zakątkach Polski, ale także poza jej granicami.

 

W tym roku 26-centymetrowego zajączka można również otrzymać jako prezent za zakupy. Aby zdobyć nagrodę należy zeskanować w aplikacji mobilnej centrum paragony z przynajmniej dwóch punktów w Starym Browarze (sklepów, restauracji, kawiarni, kina, punktów usługowych, itp.) o łącznej wartości min. 500 zł. Akcja rozpoczyna się 17 marca i potrwa do 15 kwietnia (lub wyczerpania puli nagród). Zające dostępne w promocji to figurki w stylu DIY – jasny, matowy odcień pozwala na ich dowolne ozdobienie lub pomalowanie.

 

Harmonogram sprzedaży:

 

– Zające fioletowe 26 i 46 cm – start sprzedaży 15 marca (wtorek), godz. 9:00

– Zające pastelowe (błękitne, różowe, żółte i zielone) 26 cm – start sprzedaży 26 marca (sobota), godz. 9:00

– Zające pastelowe (błękitne, różowe, żółte i zielone) 46 cm – start sprzedaży 9 kwietnia (sobota), godz. 9:00

 

 

W programie „Hej Poznań” Marta Kabsch opowiedziała także o poprzednich edycjach oraz o inspiracjach dla tegorocznych kolorów. Zdradziła również nieco plany Starego Browaru na najbliższe miesiące. Co takiego jest w planach? Można przekonać się słuchając wywiadu.

 

autorka: A. Karczewska
fot. redakcja; J. Krzyżanowski