Dotychczas Ekocuda odbywały się w największych polskich miastach, gdzie przyciągały dziesiątki tysięcy miłośników naturalnej pielęgnacji. Z uwagi na pandemię targi nie mogły jednak odbyć się w formie stacjonarnej, więc organizatorzy postawili na innowacyjne rozwiązanie – targi online. W pierwszej internetowej edycji targów, które odbyły się 18 – 19 kwietnia, wzięły udział tysiące uczestników oraz 94 marki. Jaki był wynik tego spotkania? Sprzedawcy zanotowali wzrost obrotów o 30%, a ich oferty wyświetlone zostały 902 103 razy! Zachęceni sukcesem organizatorzy, postanowili zorganizować kolejną, czerwcową odsłonę wirtualnych targów.
Czerwcowa edycja również obfitować będzie w promocje, liczne atrakcje, porady i oczywiście najlepsze marki kosmetyków. Pojawią się zupełnie nowi producenci, a także stali bywalcy targów. Udział w targach 13 i 14 czerwca potwierdziło ponad 100 marek. Każda z nich zaplanowała z tej okazji coś specjalnego.
Ekocuda to również duża dawka wiedzy, ponieważ misją targów od początku ich istnienia jest przede wszystkim promowanie świadomych, przyjaznych dla środowiska wyborów. W tym celu na Instagramie odbędzie się tydzień edukacyjny, który rozpocznie się tuż po targach, czyli 15 czerwca. Podczas tego tygodnia wystawcy będą dzielić się swoją profesjonalną wiedzą z zakresu pielęgnacji.
Jak wziąć udział w wirtualnych Ekocudach? Podobnie jak poprzednia edycja, wydarzenie odbędzie się na Instagramie, wystarczy więc śledzić profil Ekocudów. To doskonała okazja, by dołączyć do ekocudownej społeczności!